Klachten
😕 Klachten? We lossen het graag voor je op!
Bij TheGamingStore.nl doen we er alles aan om jou als klant tevreden te maken. Toch kan er soms iets misgaan. Heb je een klacht over een product, levering of onze service? Laat het ons weten – we staan voor je klaar!
📩 Hoe meld je een klacht?
Stuur ons een e-mail via: support@thegamingstore.nl
Vermeld in je bericht:
Je ordernummer
Een duidelijke omschrijving van de klacht
Eventueel een foto van het probleem (bij schade of verkeerd product)
Je ontvangt binnen 48 uur een inhoudelijke reactie van ons.
🛠️ Wat kun je van ons verwachten?
We nemen elke klacht serieus en zoeken altijd naar een passende oplossing. Of het nu gaat om een vervanging, terugbetaling of een andere regeling – we willen dat jij tevreden bent.
❗ Niet tevreden met onze oplossing?
Dan kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR-platform van de Europese Commissie:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Heb je gewoon een vraag of iets dat niet helemaal duidelijk is? Neem gerust contact met ons op – we helpen je graag verder! 💬